Direktlänk till inlägg 30 november -0001

Sammanfattning 2013

Hej!


Det har varit ett bra Batmanår. I sommras kom bomben, Ben Affleck ska spela Batman i den nya Supermanfilmen som kommer 2015. Dc har äntligen fått rättigheterna att släppa 60-tals batman på leksaker. Det har kommit MASSOR.


Årets Batman : Adam West

Årets samtalsämne : Ben Affleck som Batman

Årets Bästa tidning/album: The Joker: The Clown of Prince of Gotham

Årets Sämsta album/tidning: Legends of the Dark Knight #10

Årets köp: DC Comics Super Villians figure (Jokerfigur från Batman: Death of Family)


Jag har haft X besökare under 2013. 2013 önskade jag mig, fler Batmanfigurer med tema film. Det fick jag 1966 års Batman samt 1989 års Batman. Jag är besviken på den nya Legends of the Batman serien. Jag hoppas på en uppryckning under 2014.


2014 kommer snacket om Superman VS Batman fortsätta och och förhoppningsvis snacket om den nya JL filmen. det kommer att komma massor av häftiga Batmanleksaker som jag vill ha (: Så min samling kommer garanterat att växa.

Sist men inte minst så hoppas jag att blueray boxen kommer (Batman 1966- 1969). Sen är det ju faktiskt så att Batman fyller 75 år (: Så det kommer garanteras uppmärksammas. Som inte det vore nog så är det 25 års jubileum för Batman (1989). Det kommer att bli fantatiskt.


 


BW

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bruce Wayne - 5 februari 2018 18:30


Hej! BW

Av Bruce Wayne - 5 februari 2018 18:20


Hej!

Av Bruce Wayne - 26 januari 2018 06:55

Hej! Igår köpte jag två nya legofigurer till samlingen. ...

Av Bruce Wayne - 6 januari 2018 14:36

Hej! Sedan sommaren 2016 har det ryktas om en ny Batmanfilm. Det senaste ryktet är att regissören Matt Reeves vill förflytta Batman till 1930-talet. Jag gillar idéen att gå tillbaka till rötterna. Det ryktas också att filmen inte ska ha en ...

Av Bruce Wayne - 4 januari 2018 18:55

Hej! Förra året släpptes DKIII som är del 3 i Frank Millers saga om Batman. Hans tolkning har format Batman för alltid. DKIII kom i åtta delar. Varje del som släpptes hade en massa unika omslag. Idag är visa delar värda över 10000kr. I november sl...

Länkar

Fråga mig

48 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
<<<
00 0 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards