Direktlänk till inlägg 19 juli 2008

Lobbycard till The Dark Knight

Av Bruce Wayne - 19 juli 2008 12:05

Hej!


Nu för tiden är Lobbycards unika till nya filmer. Det känns därför konstigt att se lobbycards till The Dark Knight. De skulle jag vilja ha. Men inte för de priserna som säljaren vill ha.


http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=120284995430&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=002


BW

 
 
Maria

Maria

19 juli 2008 23:50

Hej! Kul blogg :) Jag tänkte fråga dig, som verkar hyfsat insatt i ämnet, om var man får tag på Batmanserietidningar på svenska? Jag har förstått så mycket som att det inte produceras några nya, men finns det något ställe där man kan få tag på de gamla för inte alltför mycket pengar? Det spelar ingen roll vilket årtal eller någonting, kravet är en Batmantidning på svenska som jag ska sedan ska skicka till min bästa kompis i Brasilien som är stort Batmanfan.

http://knubbsal.blogspot.com

 
Ingen bild

BW

20 juli 2008 23:09

Hej!

Kul att du gillade min blogg. Du får visa denna blog för vän i brasilen.

När det gäller batmanserier så är www.tradera.com ett bra ställe. Där finns tidningar från 1kr upp till 200kr styck. Beroende på skick och årtal. Se länk under texten.

Men köp tidningar innan 1989 för då hette tidningen nämligen Läderlappen. Vilket gör att tidningar blir unika för din vän i brasilien. Efter 1989 så är alla svenska batmantidningar likvärdiga med amerikanska utgåvor och har tappat lite av charmen. De senaste året har batmansamlare världen över upptäckt att de finns batmantidningar på svenska och anses väldigt exotisk batmanobjekt.

Vill du har mer och bra information om serieutgivingen med Batman på svenska är Edvinds hemsida den enda källan som finns se länk under.

Bor du i stockholm så är serieslussen en mycket bra seriebutik där finns det ett bra utbud av Batmantidningar. Butiken ligger vid Mariatorget på södermalm, så länk under.

http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=l%u00e4derlappen&search_category=-1

http://www.edovan.net/batman/

http://www.serieslussen.se/

BW

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bruce Wayne - 5 februari 2018 18:30


Hej! BW

Av Bruce Wayne - 5 februari 2018 18:20


Hej!

Av Bruce Wayne - 26 januari 2018 06:55

Hej! Igår köpte jag två nya legofigurer till samlingen. ...

Av Bruce Wayne - 6 januari 2018 14:36

Hej! Sedan sommaren 2016 har det ryktas om en ny Batmanfilm. Det senaste ryktet är att regissören Matt Reeves vill förflytta Batman till 1930-talet. Jag gillar idéen att gå tillbaka till rötterna. Det ryktas också att filmen inte ska ha en ...

Av Bruce Wayne - 4 januari 2018 18:55

Hej! Förra året släpptes DKIII som är del 3 i Frank Millers saga om Batman. Hans tolkning har format Batman för alltid. DKIII kom i åtta delar. Varje del som släpptes hade en massa unika omslag. Idag är visa delar värda över 10000kr. I november sl...

Länkar

Fråga mig

48 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards