Direktlänk till inlägg 25 december 2008

Min underbara sambo

Av Bruce Wayne - 25 december 2008 11:45

Hej!


Min sambo vet vad jag vill ha i julklapp, nämligen Batmansaker. Jag fick en STOR batmanfigur av henne plus en simon & Garfunkel box ( alla skivor + en dvd med den berömda konserten) (:


BW

 
 
Ingen bild

Simon

26 december 2008 12:05

Tjena! Är ett Batman-fan själv och tänkte fråga dig en sak. Jag har länge försökt att få tag på en figur jag har haft som yngre nämligen en batman-figur kallad "jiggler" den är från 1973 och gjord av 'Ben Cooper' dem såldes i sverige på 90-talet och fanns i form av Batman, spindelmannen och stålmannen, Figuren är hel blå med gula mönster och i "sladdrigt" mjukgummi :) har sätt att den finns på ebay men är lite osäker/oerfaren på hur jag vill skicka pengar dit, man har hört att det varit svårt för svenskar att köpa saker därifrån m.m Nu är ju du samlare och har du en sådan figur säljer du den antagligen inte, men skulle uppskatta tips om du vet att just den här figuren kan finnas från någon -svensk- säljare? skulle bli jätte glad och tacksam vid svar. Min Hotmail adress : Disamed@hotmail.com /Mvh Simon

 
Ingen bild

BW

26 december 2008 17:37

Hej Simon!


Jag vet precis vad du söker för något. Jag ska kolla i min samling. Jag tror har några dubletter av den figuren. Har jag det så kanske vi kan göra en affär. När det gäller denna figur så brukar den dyka upp på tradera ibland. Ibland dyker den upp på ebay. Jag har som en tumregel att inte köpa från en säljare på ebay om feedbacken är under 95% eller om någon precis börjat sälja på ebay.


Om jag skulle köpa denna figur så skulle jag köpa den från den här säljaren på ebay, med ett cirka pris på 160 kr inklusive frakt.


http://cgi.ebay.com/1973-Ben-Cooper-Batman-Jiggler-Figure-Bat-Man_W0QQitemZ400010720075QQihZ027QQcategoryZ48965Q

QcmdZViewItemQQ_trksidZp1713.m153.l1262#ShippingPayment


BW

batmansamlare@yahoo.se

 
Ingen bild

Simon

28 december 2008 15:02

Tack för ditt svar! Jag har satt bevakning på auktionen på ebay. Om det nu skulle vara så att du har en dublett och kan sälja den så köper jag gärna av dig för det pris du tycker den är värd. Jag köper den hellre av dig än på ebay, så hittar du den och känner att du vil sälja den så hör av dig på min hotmail:(Disamed@hotmail.com) så gör vi upp affären. Jag skickar pengar i förskott via swedbank eller paypal. Mvh Simon Lindh

 
Ingen bild

BW

28 december 2008 22:34

Hej Simon!

Så fort jag får tid ska jag undersöka saken.Jag hör av mig till dig via mailkontakt.

BW

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bruce Wayne - 5 februari 2018 18:30


Hej! BW

Av Bruce Wayne - 5 februari 2018 18:20


Hej!

Av Bruce Wayne - 26 januari 2018 06:55

Hej! Igår köpte jag två nya legofigurer till samlingen. ...

Av Bruce Wayne - 6 januari 2018 14:36

Hej! Sedan sommaren 2016 har det ryktas om en ny Batmanfilm. Det senaste ryktet är att regissören Matt Reeves vill förflytta Batman till 1930-talet. Jag gillar idéen att gå tillbaka till rötterna. Det ryktas också att filmen inte ska ha en ...

Av Bruce Wayne - 4 januari 2018 18:55

Hej! Förra året släpptes DKIII som är del 3 i Frank Millers saga om Batman. Hans tolkning har format Batman för alltid. DKIII kom i åtta delar. Varje del som släpptes hade en massa unika omslag. Idag är visa delar värda över 10000kr. I november sl...

Länkar

Fråga mig

48 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards