Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Bruce Wayne - 7 februari 2009 08:58

Hej!


Batman Confidential 24 


Efter att ha läst klart serien, så känner jag vilket skräp. Iden är bra, men resultatet är dåligt. Jag kommer inte att läsa denna serie någon fler gång. Det jag känner också är att om nästa historia i Confidential inte håller måttet så ska jag inte fortsätta läsa denna tidning.  


Betyg (Varje kategori har skalan 1-5)

Synopsis 2/5

Art 3/5

Batman intresse: nja

Värt att läsa: nja 


The Stranges Death of Batman


Jag gillar tanken att Batman är död, om historien håller. I detta album finns sju historier. Sex av dessa håller inte måttet. Men den sjunde historien är RIKTIGT bra.  Så mitt råd är att köpa detta album, för den sjunde historien ”Where were you on the Night Batman Was Killed”, den är värd hela priset för hela albumet, resten kan ni skippa att läsa. Jag vet att detta album är stark sammankopplad med Batmans ”död” i Batman R.I.P Så det är ingen slump att den kommer nu.  


The Stranges Deaths of Batman, innehåller:

Detective Comics # 347

World´s Finest  Comics #184, 269

Brave and the Bold #115

Batman # 291 – 294

Batman Chronicles # 8

Nightwing # 52 


Betyg (Varje kategori har skalan 1-5)

Synopsis 4/5

Art 3/5

Batman intresse: Ja

Värt att läsa: Ja 


Batman, Gotham After Midnight 9 av 12 


Det här numret var lite roligare att läsa. Men det känns fortfarande segt. Det kommer att komma en ny långkörare snart på 12 delar så snart denna är slut.  Jag kommer nog att hoppa över att läsa den. Jag känner att jag inte vill hålla på att läsa en historia i ett år. Jag minns på den gamla goda tiden, när man tålmodigt väntade på nästa del i Batman: The Long Halloween. Jag vill läsa allt ganska snabbt.  


Betyg (Varje kategori har skalan 1-5)

Synopsis 3/5

Art 4/5

Batman intresse: ja

Värt att läsa: nja 


BW

Av Bruce Wayne - 7 februari 2009 08:50

Hej!


Efter många om och men så har jag fått mina första föremål från Movie Master serien. Jag och en till har köpt upp ett stort parti batmansaker. Han fick x antal figurer och jag fick dessa saker från den leveransen Jokern, Batman och två Gotham City Thug och en Batpod. Så min fredag kändes riktigt trevlig (:   


http://batmansamlare.bloggagratis.se/2008/05/04/687160-5-stycken/

http://batmansamlare.bloggagratis.se/2008/11/02/1073717-batpod/


BW

Länkar

Fråga mig

48 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards