Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

Ett tjafs objekt...

Av Bruce Wayne - 14 januari 2010 10:26

Hej!


Jag har en familj ibland så kanske man ska lägga på pengarna på den istället för Batman. Jag hade beställt en box för en tid sen på Staffars. Det blev tjafs om det hemma. Så nu kommer denna box alltid påminna mig om att man ska prioritera och hushålla med sina pengar. Jag tror alla samlare våndas över detta problem. Ett annat problem är platsbrist.


  


  




BW

 
 
Andreas

Andreas

16 januari 2010 18:19

Ibland en svår balansgång, eller i alla fall knepig... är man samlare så är man. Och man kan ibland bli så entusiastisk att man köper nåt man egentligen inte har råd med, det har hänt mig flera gånger. Jag har blivit bättre på att inte rusa iväg, men det är svårt när man tycker att man kan göra sig ett "klipp"... Men nu har jag paus med samlandet i ett par månader, finns annat att prioritera just nu :-)

Utrymme kommer jag nog aldrig ha för allting men ett vitrinskåp ska jag skaffa i vår när jag får mer utrymme...

http://batmansweden.blogspot.com

 
Ingen bild

BW

18 januari 2010 09:31

Hej Andreas!

Det är en svår balansgång mellan ha råd och vilja ha. Med detta objekt gick jag över gränsen. Man behöver dessa varningsklockor ibland. Dels för sin ekonomi skull samt tecken på att man ska trappa ner sitt samlande ett tag, så man inte tröttnar. För köper man allt, så finns det ingenting kvar. Det är dock ingen större risk, med tanke på att det uppskattningsvis finns över miljon Batman saker.

BW

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bruce Wayne - 5 februari 2018 18:30


Hej! BW

Av Bruce Wayne - 5 februari 2018 18:20


Hej!

Av Bruce Wayne - 26 januari 2018 06:55

Hej! Igår köpte jag två nya legofigurer till samlingen. ...

Av Bruce Wayne - 6 januari 2018 14:36

Hej! Sedan sommaren 2016 har det ryktas om en ny Batmanfilm. Det senaste ryktet är att regissören Matt Reeves vill förflytta Batman till 1930-talet. Jag gillar idéen att gå tillbaka till rötterna. Det ryktas också att filmen inte ska ha en ...

Av Bruce Wayne - 4 januari 2018 18:55

Hej! Förra året släpptes DKIII som är del 3 i Frank Millers saga om Batman. Hans tolkning har format Batman för alltid. DKIII kom i åtta delar. Varje del som släpptes hade en massa unika omslag. Idag är visa delar värda över 10000kr. I november sl...

Länkar

Fråga mig

48 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards